HTML

Willkommen in Bonn. Köln/Bonn.

Friss topikok

  • Kriszti05: Szia Moncsi! Örülök, hogy megtaláltad az oldalt!:) Igen, tényleg csak arról van szó, hogy nem akar... (2010.12.07. 22:22) Még élek:)
  • Kriszti05: Köszönöm szépen a felvilágosítást! :) Nálam az matekból sosem árt... (2010.10.16. 21:04) Tanulás, ismerkedés, hideg idő..

Linkblog

2010.10.09. 20:19 Kriszti05

Túl az első héten:)

Sziasztok, és üdv mindenkinek, aki olvassa ezeket a hírmorzsákat tőlem, rólam, és az itteni eseményekről. Nem a létező legprofibb blogot hoztam össze, de sajnos csak ennyire futotta a számítógépes tudásomból... Viszont az internetet én magam állítottam be, és erre azért büszke vagyok!:) Nem véletlenül fogok ide járni:

 

Hogy az elején kezdjem a beszámolót, egy hete szombaton sikeresen, mindenféle probléma nélkül érkeztem meg Bonnba, a bőröndömet is sikerült jól kicentizni, a megengedett 20 kg-os súlyhatárt szem előtt tartva a kezdetben 24 kg-ot nyomó bőröndömet sikerült lefogyasztanom 20,1 kg-ra.

A blog címválasztása nem véletlen, ugyanis a reptér a Köln-bonni reptér, ahol így köszöntik az utasokat, tehát ez volt az első német mondat, amit itt hallottam.:) Már szombaton beköltöztem a koliba is, ami a város Tannenbusch nevű részében található, és "a bonni gettó" néven ismeretes..:S Egyébként semmi baj nincs a környékkel, itt talán egy kicsivel több bevándorló lakik, mint máshol, de ahogy elnéztem, belőlük nincs hiány sehol sem. De nagyon szép itt minden, csupa fa, meg fű meg virág... Olyan, mint ha egy erdő közepén laknék.

 

 

A szobám előnye, hogy tiszta, viszont elég barátságtalan első ránézésre, fel kell egy kicsit vidítani, amit én azzal kezdtem, hogy vettem egy lila ágyneműhuzatot:)

Az első napok mindenféle hivati dologgal teltek, nem akarlek Titeket untatni vele, hétfőn-kedden egész nap rohangáltam.. Aztán kedd este megismertem a többi nemzetközi diákot is, akiket leginkább úgy tudnék összefoglalni, hogy: kínaiak.. Rengetegen vannak többen , mint az oroszok (mert belőlük csak 3 van..haha). Egyébként van itt mindenféle népség, olasz, bolíviai, ghánai, cseh, még kanadai is, no meg persze akad néhány jó kiállású német egyén is. Magyar én vagyok az egyetlen, de jó ez nekem így.

Azért nem írtam eddig, mert a hét folyamán minden napra szerveztek nekünk valami programot, vagy ha épp nem is volt szervezett program, a berendezkedéssel, felfedezésekkel teltek a napok. Voltunk például múzeumban, péntek este bulizni, ma, szombaton pedig kirándulni. Az idő nagyon szép itt, és úgy tudom odahaza is, úgyhogy még ki lehet használni egy kis természetjárásra. Hajóval elmentünk a közeli Königswinterbe, ahhoz a kastélyhoz, ami a Nibelung legenda helyszínéül szolgál a mondában. Sajna erről (még) nincsen képem, mert az elemek a túra eleján kimerültek a fényképezőgépemből, úgyhogy most le kell vadásznom néhányat a többiektől.

 

Hát, ez volt az első hét, nagyon fáradt vagyok, de élménydús és sok újdonságot hozó időszak volt. Hétfőtől kezdődnek az előadások, fincsi ökonometriával kezdünk reggel 8:30-tól másfél órás idősávban.:S Nem akarok tanulni...:((

 

 


 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krisztiinbonn.blog.hu/api/trackback/id/tr242358740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása